Attans Muvizu...

Muvizu funkade inte. Det tog mig 6 timmar att ladda ner det, och när jag fick det så funkade det inte. Attans.

Nåja, jag tog bort det, och nu efterlyser jag något annat enkelt program som också är bra till att göra egna animerade filmer... Helst online för att slippa eventuella virusrisker, men det går bra med program också. Idag har jag pratat med kevin på skype som vanligt, och så har jag varit ute lite här i stugan. Nu har jag spelat in en ljudteater. Jag läser upp sagan "Vanten" med olika röster och effekter... men jag vet inte hur man kan lägga upp det här på bloggen... det gick inte att lägga upp den på Y-tube... så jag vet inte. Hursomhelst... Jag jobbar lite på raknaner.blogg.se där man ska kunna se olika nedräkningar till olika högtider eller andra roliga/viktiga/intressanta datum. Kolla in den hemsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0