Död, tidningar och stugan blir dagens ämne.

...och så förlåtelse. För att jag inte bloggat.

Död? - Jo, en kär vän till mig har tyvärr gått bort. Han lämnade oss på Påskafton. Jag lärde känna honom på Kiruna Amatörteaterförening. På Nyårsrevyn. Jag var den yngste medlemmen där och han var den äldsta. Det är verkligen jättetråkigt att höra sånt där, men han var ju så trött och sliten nu dom sista åren och fick Cancer 2 gånger, så jag tror att det faktiskt var det bästa för honom. Rest in Peace, Hubbe!

Tidningar? - Jag har äntligen insett det. Jag älskar att läsa tidningar. Alla typer dessutom! Skvallertidningar, Dagstidningar, Datatidningar och så vidare... Här är min favorittidningslista
  • PC för Alla
  • KP
  • MacWorld
  • Vimmerby Tidning
  • Fredag
Och många fler. Jag vet inte varför, jag bara älskar det!

Stugan? - Ja, men den är bara i största allmänhet mysig!

Jag har sett att jag har börjat tappa läsare. Jag undrar om ni tycker att jag gör något fel? Kommentera gärna om ni läser! Jag älskar kommentarer, och blir jätteglad och varm i hjärtat om ni kommenterar! Skriv till mig om varför ni tror att jag tappar besökare. Men även om jag inte har några läsare så är det iaf roligt att skriva!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du borde lägga ut mer bilder för det är de som är roligt att titta på och sen har du liiite tantig design bara :/

2010-04-09 @ 16:26:39
Postat av: Mattias

Okej. Tack för tipset. Jag ska tänka på båda sakerna. Fast designen har jag precis ändrat, så någon ny får ni vänta lite på.

2010-04-10 @ 10:00:53
URL: http://mattiastimander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0