Hej...

Som ni kanske märkt av så har jag varit lite dum i huvet. Jag har tagit bort alla bilder från mitt arkiv på bloggen. Väldigt osmart... Jag trodde att dom bara försvann från arkivet om man raderade dom, men tydligen så raderades dom från bloggen också. Så jag har tänkt mig en sak. Jag ska typ ta bort en massa onödiga inlägg som är jättegamla, för då slipper man ju se att bilderna saknas : ) Jag ska helt enkelt typ börja om på nytt på bloggen. Så om ni ser att jag inte har några gamla inlägg så beror det inte på att bloggen är ny, eller att jag inte bloggar så ofta. (jag har ju ändå egentligen 106 inlägg bakom mig, på bara den här bloggen) Utan det beror på att jag raderat alla gamla inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0