Måndag igen...

Hej! Idag skyndade jag mig hem efter den grymt jobbiga skoldan och loggade in på Skype. Sen pratade jag med Kevin i cirka en timme och sen skulle han iväg på kör. Jag såg att det var fint väder ute, så jag tänkte gå ut, men nu när jag skulle gå ut, så var det inte fint längre... Tråkigt. Jaja, men då får man ta tillfället i akt och sätta på en bra film. Den här gången blev det After Dark's förra show "La Dolce Vita".After Dark har haft premiär på sin nya show här för någon dag/vecka sedan. Åh, vad jag skulle vilja se den. Usch. Men, man vet ju aldrig, det kanske är möjligt! Egentligen så vill man ju se allting som går just nu... Fast annars kan man ju se på DVD. Men på höstlovet ska jag troligen åka till Liseberg med familjen och se Robert Gustafsson's 25årsjubileum!
Det ska bli grymt roligt! Och sen så ska jag och Kevin gå på friluftsteater i Kalmar när jag kommer ner. Det ska bli asroligt! Det är också med Robert Gustafsson. Och Peter Dalle och Susanne Reuter. Jaa... det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0