Ljudshow i Skype

Vad tycks om min nya design? Kommentera gärna! Imorse var jag med i radio. I Utmaningen. P4 Norrbotten. Jag tävlade mot någon Ylva... 07.15. Lyssna gärna igen! Jag förlorade. Men det var askul ändå! Sen var jag med i Finnmix på eftermiddagen och då hälsade jag till kevin där.

Jag och Kevin har en ljudshow (typ radioprogram) som vi sänder via Skype. Om någon har Skype, kommentera ditt Skype-namn så ser vi till att du får lyssna. Nästa sändning:

Måndag 17.00 - 19.45

(Med Nyhetssändning (ekot) klockan 18.00 och 19.00)

Vi ska kolla upp lite så kanske vi får sända i P4 Norrbotten, P4 Kalmar eller Radio Kiruna, men det är bara en idé.

Jag i studion.

Såhär roligt är det! : ) ↑







Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Ja lyssna på ni! Jag är Kevin som också är med i programmet! Kom igen nu och njut av ca 3 timmars underhållning med extra mycket prat och musik!

Välkomna!

2010-04-11 @ 14:34:23
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0