Sjuk. :(

Hej! Som några kanske redan vet så var jag sjuk i Lördags och blev typ frisk på Söndag. Men eftersom jag knappt hade någon aptit alls så sa mamma åt mig att stanna hemma från skolan idag. Synd att missa skolstarten men husomhelst. Är man sjuk så är man. XD Får väl se om jag är med i skolan imorgon eller inte... Det får mamma bestämma. : ) Idag har jag bara fått i mig ett halvt glas blåbärsdryck. Jag har helt enkelt nästan ingen aptit. Undra vad dom gör i skolan just nu... Kanske Nationella Proven... Hoppas inte det... för då måste jag göra det sen när jag kommer tillbaka... Helt själv. Tråkigt! Då blir det att vara med på Hjampis-jubileumet och sjunga I Want You Back på Onsdag och Torsdag. Ska bli redigt kul! Jag säger då det. Att vara sjuk är verkligen trist! Jag kommer aldrig på något att göra! Och det värsta är att vara sjuk på skoltid. För då kan man ju inte chatta med nån :(- Boring! Har någon nå tips på nåt att göra? Typ hemsidetips och sånt? Men ikväll har jag iaf nåt att göra! Snick Snack såklart! kl. 17.00 - 19.45. Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0