Jag är trött.

Jag är trött. 3 ord. Jag är trött. Jag sitter just nu och tittar på Top Model. Ni får för guds skull inte tro att jag gillar det programmet, egentligen är det asdåligt...
Men nu är det reklam!!! YÄY!!! "man har så kul med Tofifee..."
"förut kände mig uppblåst, sen fick jag höra om Activia och jag trodde det var en vanlig yoghurt bara... men jag hade fel, nu tänker jag inte ens på magen längre... KÖP ACTIVIA..."

Tofifee är skitgott!!! Det är mitt favoritgodis... eller kanske är det kakor... jag vet inte... gott iaf! Själv äter jag bara det goda, och spottar ut nöten... hahaha... Jag är trött. Väldigt trött. Snart ska jag sova. Fast först ska jag se Svenska Hollywoodfruar. Men jag måste fika först...

Mitt Favorit-Kvälls/Morgon-mål
Rostat bröd med ost och marmelad
Oboy

Tack för mig, och jag är så glad för att just du läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Kevin

Sätt inte in för mycket gratisreklam bara :)

2010-05-01 @ 16:49:35
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0