Fin!

Hej på er! Jag tänkte faktiskt ägna dagen idag till dig! Ja, just det, du som läser detta! Just för att läser detta! Nej, sluta nu, Mattias... Så skriver jag bara för att behålla läsarna...! Därför ska jag istället ägna tiden till Dem idéer och tankar som inte har funnits i mitt huvud. Nu får ni tänka till lite... Ja, men vad händer nu då! Jo jag hade inte tänkt mig att ta upp något ämne, utan bara låta er njuta och läsa detta inlägg och kanske bryta en bit av eran Vintervitchokladkaka (antar för erat eget bästa att ni har en chokladkaka i skafferiet :#) och liksom inte behöva tänka så mycket! Inte ta upp något ämne såsom alkoholismen som ständigt förpestar kvällen för såväl vuxna såsom barn (även om de inte personligen dricker) eller djurens rätt eller något sånt. Utan nu ska jag bara skriva några tomma ord som inte ens betyder något. Tuggvänlig plast. XD Just nu sitter jag i köket och lyssnar på lite musik på Spotify (min nya lista) bland annat lite Nationalteatern, Ramel, GaGa, Beatles, Cyrus, Gnarls och lite sånt. Och ikväll ska jag nog inte göra så mycket mer tror jag. Typ pimpla Julmust och läsa lite kanske. XD Nej, nu ska jag inte störa er i Julfriden.

Ha en fortsatt lugn, och fridfull jul!
Glöm inte att både ge och ta emot kärlek!
Au Revoir, mon cher ami!
Lady Tias... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0