Godmorgon, gott folk!

Faktiskt vaknat så sent som 10 idag (inte likt mig) så nu är jag då rejält utvilad (inte). Igår var jag på middag hos mina härliga släktingar, så det blev lite sent.  '.' Igår så gjorde jag faktiskt en sak jag aldrig trodde jag skulle göra... Jag hämtade in mitt LEGO.... Och det var så roligt! Alltså det tröttnar man fan aldrig på! Man växer aldrig upp när det gäller LEGO, för det är så jävla roligt! Igår byggde jag en modell på världens största flygplan; Airbus A380. Den blev jättebra! Och jag kan inte rå för det, det är bara så jäkla kul... :) Men nu är jag här framför datorn igen... Just nu sitter jag och vräker i mig Vintervit-choklad för fulla muggar, och håller samtidigt på att skriva om texten till Waka Waka. Låten ska handla om stadsflytten här i Kiruna (till revyn). De går faktiskt bra! Låten ska heta "Vi drar till Afrika" där han/hon som sjunger menar på att denne är less på Politikerna som inte kan ge ett beslut var staden ska flyttas, och bestämmer sig för att flytta till Afrika för att slippa allt krångel. Så nu ska jag fortsätta att skriva, så syns vi i Marchallens skugga.

Au Revoir, mon cher ami
Lady Tias... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0