Längtar...

...till Jul, Vimmerby och nästa avsnitt av Glee...

Klart att man längtar till julen, då det klart är en av mina favoritårstider... (1. Vinter 2. Sommar 3. Höst 4. Vår) Det är så mysigt med alla traditioner, och hade jag nog tänkt bygga ett pepparkakshus (om jag orkar... :D)!

Och till Vimmerby längtar jag förstås alltid. Jag drömde om att jag var i Vimmerby inatt faktiskt, med min bror, Kevin och Morfar. Fick flera gånger faktiskt försöka öppna ögonen och se efter om det verkligen var sant (vilket det inte var) men jag fortsatte att drömma ändå... :D...

Också längtar jag förstås efter nästa avsnitt av Glee <3
Marabou har ju släppt en ny limited edition-chokladkaka också! Vintervit heter den ju, och ska ha smak av vanilj och vit choklad. Faktiskt hört rykten om att den kommit till Kvantum, så jag kan avslöja till er att nästa inlägg kommer jag att testa Vintervit! Och jag och min godisgris till kompis; Sebastian ska då ta en promenad (eller åka bil om vit inte orkar gå :D) till Kvantum och köpa en varsin kaka! Det är det värt det! Så missa inte nästa inlägg då! : )

Au revoir, mon cher ami!
Lady Tias... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0