Snart 2011... sickness?

Ja, men så är det väl lite ändå? Lite sjukt? Att det snart är 2011! Det var igår när jag var på genrepet till Nyårsrevyn som jag faktiskt insåg att det är ett nytt år om några timmar... Det är ganska konstig känsla, då det faktiskt känns lite som att det är samma år hela tiden... Svårt att förklara, men jag har bilder i huvudet av allting... Som att allt händer igen fast på ett annat sätt... Äsch, nu blev det komplicerat... Vi ser det som en vanlig gottnyttår-champagne-raket-familj-släkt-kompisar-fest-gala-sentpånatten-svensk-färg-amerikansk-godmat-trevlig-bubbel-nyårsafton. Så idag blir det en relativt lugn dag, och jag ska nu som hastigast iväg och handla lite, ska göra paj till kvällen. Så vi kommer att fira jul hos mina kusiner. Det blir roligt! Får se om jag lägger upp lite bilder kanske sen. Men sedan efter revyn får det bli... Premiär med revyn den 1:a. Sen ska jag sitta inne i revydimman till 5:e och sen kanske det kommer lite nyårsbilder i samma veva som Revybilderna... Om jag orkar fixa det... hahahah... Det är så omständigt! Och så åker Alexander, min bror hem vilket innebär att jag får köra med Mammas eller Johannes dator eller pappas kanske... Men vi får väl se.
Hej på er hörrni!

Kommentarer
Postat av: ...

Hej ! Jag har nyligen börjat att läsa din blogg då jag upptäckte en sak på din header. Den handen som du håller högst upp på skylten, den tummen är inte din va? Men bra klippt å så ! ;)

2011-01-06 @ 12:20:51
Postat av: Mattias...

Hahaha, både ja och nej... Tummen är min, men ser lite konstig ut pågrund av att jag böjer fingret, och att bilden inte är den bästa av utklippta bilder... Hahaha, inte tänkt på det förut, men tack för att du är uppmärksam!

2011-01-06 @ 18:40:09
URL: http://mattiastimander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0