Sudda natt...

Hej! Sitter uppe och suddar lite natt! Eller nattsuddar som det heter, men jag tänkte göra det roliga ännu lite roligare. Jag men vad gör lilla 12-åriga Mattias uppe nu? Klockan är ju snart halv 1 på natten! Jomen, jag suddar ju natt! Kollar bland annat igenom CoolStuff's REA-produkter (awesome hemsida) och så sitter jag och drömmer med ögonen klistrade på OnePiece's hemsida... (villhavillhavillhavillha...) Mina favoriter är nog... Lusekofte Marine, OnePiece Yellow eller Peach Plain. Dom är så fruktansvärt snygga!!! Börjat kolla lite på LavaStore också! De har mycket fint och även om jag inte köpt något därifrån, tror jag att jag kan rekkomendera den sidan till er! De har som sagt mycket fint! De kanske inte direkt har kläder när det gäller barnstorlekar, men de har coola accesoarer! Sådär ja, nu har ni lite länkar att kolla igenom! : )

Godnatt!
Lady Tias ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0