Det där gick ju bra! : )

Ja, idag har jag då varit på audition i Sthlm till det där SVT-programet SingSing! Nu är vi då påväg vidare uppåt, och nästa stopp blir Sundsvall där vi ska ta in på hotell. Just nu sitter jag i bilen med en kudde och försöker sova en blund... Men det går inte så bra. Pappa spelar Shakin' Stevens på högsta volym i bilstereon (typ 50's musik). Förresten... Jag försöker lära pappa att glass inte betyder Glacé på engelska utan det betyder ICE CREAM!!! Kommentera och skriv att det inte heter det så ska han få se!! Nåja. Den sista augusti ska jag få besked om jag får jobbet. Då får vi hålla tummarna! : ) Men nu ska jag hälla ögonen på vägen, så att jag inte blir åksjuk. Vi syns i marschallens skugga så kanske poletten trillar ner.... GYBBE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Du har absolut rätt Mattias!!!

2010-07-30 @ 07:32:23
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0