Har sovit över hos Kevin (igen)

Det blev att sova över hos Kevin igår med. Apropå Kevin så har ju han bytt blogg. Han har nu kevinsoderqvist.wordpress.com som han skriver på. Men samma adress gäller. Idag har jag och Kevin och jag 100inläggsfest. Han har nämligen skrivit sitt hundronde inlägg. Det firar vi med en kaka och en choklad på biblioteket. Och nyss såg vi tre stycken killar som snattade alla bibliotekets kakor! När jag gick upp så hade dom både munnen och fickorna fulla med chokladkakor. Och jag frågade om de verkligen hade betalt för det där, och då sa de absolut ja. Och då frågade jag vart de hade sitt kaffe. (Man betalar genom att sätta en femma i kaffemaskinen och sedan får man ta en kaka ur burken bredvid.) Men de hävdade att de inte ville ja något kaffe. Men hur gick betalningen då till? Frågade jag. Men då ändrade de sig och sa att de faktiskt visst hade druckit kaffe fast lite tidigare. Varför jag egentligen blev så arg och gick ner till receptionen och berättade det var för att nu kunde ju jag inte ta någon kaka. Men han i kassan kom bara och fyllde på. Sånt där blir jag så j***a arg för. Men nu har jag lyckats åter finna lugnet och återgå till festen.. Nåja, vi ses i marschallens skugga, Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0