I <3 Scandic

Igår tog ju jag, mamma och pappa in på Scandic Nord i Sundsvall då. Det var verkligen ett bra hotell! Igår så åt vi riktigt bra mat på deras reastaurang där menyn var framplockad av Jamie Olliver himself. Jag tog en välstekt oxfilé med färskpotatis och ädelostsås och Smush in och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Sedan idag så vaknade jag vid 7 och så tog jag en timmes sovmorgon. Sedan gick jag till frukosten och åt fil med linfrö, solroskärnor, müsli och annat tillbehör. Sedan sprang jag 20 minuter på löpbandet i deras gym, och sen lite massagestol och lite simning i bassängen deras... Gissa om jag mår bra?! Underbaaaaart! Verkligen att rekommendera! Allt kostade 1 och 3 för mig och mamma och pappa. Nu är jag påväg uppåt igen och nästa stopp blir Övertorneå där vi ska bo hos farmor min. Vi åker faktiskt just........ NU över Höga Kustenbron. Det är en lång resa kvar och vi är framme i ötå vid 5-6-tiden någon gång. Men med The Ark i bilstereon på högsta volym (ger igen till pappa...) så går det som en dans. Ses i marschallens skugga, Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0