ALLSÅNG PÅ SKANSEN FÖR SJUTTON!!! ♥

Gå upp och pröva dina vingaaar! Fy sjutton vad sommarhärligt att Allsång på Skansen är tillbaka!!! Synd bara att vädret här inte är lika sommarhärligt bara... men vädret där verkar ju vara lovande, och det räcker ju..? Ni måste ju kolla på det om ni inte gör det! : ) Och så tycker jag att ni ska kolla på backstagesändningen också! Klicka här för att se Livesändningngen från baksidan av Allsångsscenen! Och vilka höjdarartister! Ark, Anna Bergendahl, Carola och ja, jag vet inte vad... Det skulle vi ha på Allsång med Edith också! Det hade ju vart en rejäl sussä! : )

Och innan ni gör något annat så tycker jag att ni ska gå in på min underblogg om Sommaren! : )

www.mattiastimander.blogg.se/sommar

Tills dess:
Ha det bra, så ses vi i marschallens skugga, Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0