Bloggar via min nya iPhone!

Hej allihopa! Jag sitter och bloggar med min nya iPhone! Det är jätteroligt! Den här veckan har jag ju haft golfskola. Det var jätteroligt! Och nästa vecka börjar sommarskolan. Så imorgon så ska jag packa nästan hela dagen och sen på Måndagen bär det av till Björkliden. Som jag har fått veta så ska vi göra en massor av roliga saker! Grottutflykter, fiskeutflykter och så vidare. Och hela själva sommarskolan är i Björkliden. Så från Måndag till Torsdag så kan jag inte blogga något eftersom vi sover över där. Jag har ju som kanske de flesta redan vet fått besked om att vi ska köra "Allsång med Edith" igen! Det kommer också att bli väldigt roligt! Så det har vi också att ordna med! : ) Så nu försöker jag att koppla av lite eftersom jag har väldigt mycket att pyssla med de här veckorna fra över. Jag sitter just nu och chillar i soffan med min iPhone och sådär. Men nåja, det får räcka där. Tack för mig, och glöm inte att kika in på kulissen.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0