Did YOU heard about the Morgans?

Nu har jag det i alla fall. Och med det menar jag att jag inte hade något att göra och sprang ner till OK och hyrde filmen Have you heard about the Morgans? samt köpte en Ben & Jerrys och den gamla traditionella "godisläsken" Vira Blåtira. Men det måste jag säga, att det var jobbigt att hyra filmen! Man skulle ange personnummer, fyra sista, adress, telefonnummer, namn osv... osv.. Men det kändes faktiskt ganska skönt att lämna de där uppgifterna med mitt eget namn och eget personnummer och skriva under värsta avtalet och det där... Det kändes som om att man var vuxen... : ) Men filmen med bland annat Sarah Jessica Parker och Hugh Grant var faktiskt riktigt bra!



Men nu ska jag kolla ett sista avsnitt av Sex and the City som faktiskt också har Sarah bland huvudrollerna! : )


Och sen så ska jag nog ta och sova. Vi ses i marschallens skugga, Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0