Hej, hej! Hej, hej! There's nothing Else i can say! : )

Ja, nu står Kirunafestivalen snart och bankar på våra dörrar... Och jag tycker iaf att det ska bli asakul! Och en sak jag glömt bort att ens nämna är att succé-hyllningskonserten till Michael Jackson (Heal the World) ska göra repris på festivalen, där jag som vanligt ska sjunga "I wan't you back" (som Michael Jackson sjöng med Jackson 5.) Idag har jag hållt på mycket med att fixa till Edith. (Skriva ut 200 stycken allsångshäften och 25 affischer) (vilket drog 1620 stycken A4-ark och 5 stycken A3-ark.) Det tog jättelång tid! Och så hade jag ju träning vid 1... Så dagen tog på mina krafter! Vilket betyder att jag inte orkar blogga så mycket mer just nu... Men istället så kan jag skicka er till hårdrocksbandet 8-Point Rose blogg!
Vi ses i marschallens skugga, Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0