Hejj igen..

Jag tycker inte att det är viktigt med många besökare på sin blogg... men det är alltid kul! Destå fler besökare man har, destå mer blir man sugen att blogga... Just därför så är jag medlem på Bloggtrafik.nu! Och jag tycker verkligen att ni också ska gå med där!

Nu känner jag mig rejält taggad inför Kirunafestivalen där (som jag berättat typ huuundra gånger) jag då ska hålla allsång som den 65-åriga Edith Pålsen för pensionärer. Ni som bor i Kiruna, kom och titta! (Även om ni inte blivit pensionärer än...) För mer information bör ni kolla in Edith's blogg.


Något annat jag också känner mig rejält taggad inför är att äntligen få åka ner till Vimmerby och hälsa på alla kompisar och få gå på ALV! : ) Men jag ska blogga mer sen, jag lovar... Tills dess får ni ha det bra!
Ha det kuligt! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0