Hemma från sommarskolan!

Nu är jag hemma från sommarskolan! Och jag har gift mig. Med en 17åring som heter Moa. Det började med att vi SMS:ade och så gifte vi oss. Nej, jag skojar bara. Eller nej det gör jag inte alls faktiskt... Eller jo... Eller alltså vi har ju inte gift oss och vi är ju inte tillsammans med tanke på åldersskillnaden... : ) men liiite kärlek är det väl... Eller nej... Eller jag i alla fall. : ) Kollit var jätteroligt! Bara några saker som var mindre roligt. Att klättra efter klätterväggarna och att jag råkade krossa en fönsterruta... Men allt kan ju inte vara roligt. Just nu så ligger jag i hängmattan med iPhonen och lyssnar på MNK. (För er som inte vet vad MNK är så är det ett humorprogram som sänds i radio.) Jag har laddat ner en massa gamla podcast's från MNK som jag hade tänkt lyssna igenom denna sommaren. Mina favvokaraktärer är Katla, Hans Melange och hon som alltid ringer någon... Kommer inte ihåg vad hon heter... Nåja, jag ska inte skriva om saker som vissa inte förstår någonting om... Nu ska jag snart gå in och göra sommarens första sommarsmoothie med smak av sommar. (Hemligt recept...) Vi ses i marschallens skugga! Jag älskar dig, Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0