JAAAAAAAHHHHH!!!

DET REGNAR!!! Som säkert många av er vet så har det länge gått en reklam på TV som berättar att om man köper en säng på ett sängvaruhus så får man pengarna tillbaka om det regnar på midsommarafton... och ja... DET REGNAAAR! Inte för att jag har köpt någon säng men ändå... Jaa.. då är det Midsommarafton då! : ) Och om en vecka så är det Krnafestivalen! Och när ni har läst detta inlägget tycker jag att ni ska gå på toa! Nej jag bara skojar... Jag tycker att ni ska surfa in på Edith's blogg! Hon och hennes Svänggäng ska ju ha allsång på Krnafestivalen i år igen! Det blir kul!
Nåja, får väl tacka för mig för idag.
Vi ses i marschallens skugga, Amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0