Jag har just "kommit i form". Nästa stopp: Boule med pensionärerna i järnvägsparken på Onsdag kl. 18.

Jahaja. Då var man "i form" då. Och med det menar jag att jag just kommit hem ifrån Kirsam's "kom-i-form-festival" där jag först hade tänkt att bara sjunga mina 2 låtar * och sen gå hem. Men guuuud vad jag hade fel! Festivalen gick ut på att man skulle delta i olika "prova på-aktiviteter" och sedan vara med i ett litet lotteri där man kunde vinna cyklar. Jag provade på:

Golf
Boule
Badminton
Skylift

Men jag vann tyvärr inte. Men jag blev faschinerad över att Boule var så fruktansvärt roligt! Jag ska nämligen börja i Boule på Onsdagar kl. 18 med alla pensionärerna i Järnvägsparken! Det ska bli jätteroligt. Och sen så ska jag ju gå i golfskola i sommar. Så denna dag gjorde faktiskt verkan!

*Jag sjöng ju 2 låtar också! Under invigningen så sjöng jag Sveriges Nationalsång och sedan under avslutningen så sjöng jag den klassiska "Blame it on the Boggie" med Jackson 5. Det gick också jättebra. Och Mamma och min Moster var konfrencierer. De var klädda i galna gympa-kläder från 80-talet (vilket innebär benvärmare, för stor t-shirt, cykelbyxor, pannband OCH baddräkt...). Som andra gäster under dagen så kom också Jonas Colting, Jesper Björnlund och Per Spett.



Men nu till något helt annat. Jag måste säga grattis till Kevin (min kompis) som fått 1000 unika besökare på sin blogg! Jag får väl tacka så mycket för mig nu, för jag ska gå ner och titta på TV4 Play/TV5 Play via datorn på TV:n (via HDMI)
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0