Just det... Det var ju midsommar för ett tag sedan också!

Glömde helt bort att man kanske borde skriva lite om hur mitt midsommarfirande var! : ) Jag kan också passa på att berätta att i skrivande stund så håller min kära vän Kevin Söderqvist på att göra en ny, snygg design! Den kommer att gå i färgerna grön, orange, vit, Rosa och fram för allt röd. Så kanske om några dagar när ni kikar in här så får ni kanske en rejäl överraskning! : ) nåja... Det var ju midsommar vi skulle skriva om... Fokus, Mattias! Fokus!!!

Midsommar var mycket trevligt som vanligt. Vaknade vid 9 för att promenera ner till Järnvägsparken och sedan vid 10 se på min kompis när hon sjöng sommarsånger. Sedan efter hennes framträdande så åkte hela familjen till Jukkasjärvi och fortsatte midsommarfirandet där. Sedan åkte vi hem och så jobbade jag lite och sen tog jag en cykeltur. Sedan grillade vi och åt tårta. Så nu vet ni vad jag hade för mig! Lite sent, men ändå:
Glad Midsommar, och så ses vi i marschallens skugga, Amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0