We go togeter! Like hula-hula-hula, hihihi, hahaha...

Då var det sommarlov då. Skolavslutningsdagen var väldigt konstig... jag hade skolavslutning, och Johannes tog studenten och så dog min käre vän och jaa... mycket konstig känsla... Men nu har jag verkligen mycket att göra dessa veckor framåt vilket jag insåg när jag chattade med Bella på Facebook... Nu denna vecka har jag Golfskola och så ska jag köpa en iPhone, och veckan efter det så har jag LKAB Sommarskola... Och sedan är det ju Midsommar och sedan Kirunafestivalen där jag ska vara Edith och sen så ska jag ju ner till Vimmerby och allt sånt. Nåja jag får blogga mer sen. Godnat. Nu ska jag sova. Rasmus sover över här ikväll! : )
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0