ALV-längtan i Övertorneå... ♥

Usch och fy vad jag längtar till ALV... Dem har ju premiär idag också... Fy...  Nåja. Jag är i Övertorneå nu! Hälsar på min Farmor! ♥ Det är så mysigt här! Imorgon ska vi till Haparanda och gå på IKEA. Det ska bli askul! Jag älskar IKEA! Det är så roligt! Vi ska dessutom köpa saker till mitt rum! Det är ju inte riktigt färdigt än... det ska upp en massor av hyllor som vi ska fylla med prydnads-saker och andra prylar. Men jag ska gå och lägga mig nu. Det ska jag faktiskt göra. Jag ska upp vid 7 imorgon. Det ska bli skönt! Det är mysigt att vara uppe så tidigt!

Dagen till ära bjuder jag på ett klipp från ALV där Katthult dansar och sjunger till Opp och ner-visan!
(jag som emil)



Kommentarer
Postat av: Kevin

Jag älskar ock IKEA... Leta efter polarwide... Mer säger jag inte

2010-05-13 @ 06:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0