BLOGGTÄVLING!!!

Jag har kokat ihop en liten bloggtävling endast här på min blogg! Surfa in på:
www.mattiastimander.blogg.se/bloggtavling
för att läsa mer om tvälingen samt medverka!

Det enda du behöver göra är att skriva ett inlägg på din blogg om mattiastimander.blogg.se och sedan meddela mig så att jag kan godkänna ditt "tävlingsbidrag".

Vinsten är en unik samlingsplatta med 5 stycken låtar jag spelat in i studio!
Just denna skiva finns endast i ETT EXEMPLAR.

Den 31 Maj drar jag en vinnare här på bloggen som får skivan hemskickad direkt i brevlådan!


Surfa in på:
www.mattiastimander.blogg.se/bloggtavling
För att veta mer och medverka i tävlingen.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: daaniela

- okej din ska va röd min ska va rosa :D jämt

2010-05-09 @ 20:59:07
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0