Dagens spellista!

Dagens spellista:

"Småttigt och Gottigt" av Mattias Timander

Jag är en idiot - Ludwig Bell
Acapella - Kelis
Replay - Iyaz
Fight for this love - Cheryl Cole
Stupid Girls - P!nk
Bad boys - Alexandra Burke
Ave mary a - P!nk
Roxy - Salem al Fakir
Ingenting - Kent
Hurtful - Erik Hassle
4 o'clock - Salem al Fakir


Ett tips: Lägg till listan du med!
Antingen lägger du till låt för låt med hjälp listan ovan eller så går du in på länken nedan!
http://open.spotify.com/user/lejonungen/playlist/1B80IZujWVhUbJ23bVEj9d


Mina favoritlåtar på listan är denna:


Och denna:

Jag är en idiot är en riktigt bra, skön och svängig låt och hans sångröst liknar typ Håkan Hellström och Jakob Hellman, men det är väldigt "tuggvänlig plast" som jag brukar säga.... (låttext som är lätt att förstå).

Acapella är väldigt udda, och likaså Kelis! Väldigt speciellt. Det är inte alla som gillar detta... sång och ett beat med jättestark bas.


Idag i skolan fick jag se Ida Räty's lilla 5månaders-bebis Love! Han var så fruktansvärt söt! Så små naglar och fingrar, och ja... helt fantastiskt underbar! Här är han:

Foto: Ida Räty

Visst är han underbar! Nu blev detta ett väldigt långt inlägg, så jag tror att jag slutar här.
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0