Goder morgen.

Idag är det PRAO-dag! Jag har helt glömt bort att säga det! Jag ska PRAO:a på Biblioteket. Det ska bli jätteroligt! Det är skönt att börja 9 också. Och så är det ju ingen skola. Hahaha, det är lite roligt att först när jag var sjuk så var jag inte alls i skolan, och precis när jag blev frisk så blev det typ en veckas lov... (vi ska inte till skolan några fler dagar den här veckan). Det känns skönt! Fick reda på igår att min kompis har tagit bort lösenordsfunktionen på hennes blogg nu. Det betyder att jag sätter in henne som länk igen!

Till min kompis Melanie's blogg!

Nej, just nu känner jag verkligen inte för att blogga... Jag är faktiskt trött...! Jag tror nog att jag ger mej redan.
Hejdå, och hoppas ni får en bra PRAO-dag (ni som ska ha det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0