Godmorgon, gott folk!

Ännu en härlig dag! Idag känner jag mig mycket bättre och imorgon är jag nog fullt frisk. Jag hostar fortfarande liiiite, liiite till.... men inte är det ofta. Ikväll blir det då att se Virus i bataljonen. (Läs mer i länken)
Det är en humorfars med bland annat:

Claes Månsson som är känd från bland annat "Lorry" och "Lilla Jönssonligan - Cornflakescuppen"

Också Siw Carlsson som är med i nästan alla sådana där farser...

Även Jojje Jönsson som är mer känd som Dagotto.

Också är Mikael Riesebeck med.


Det blir nog en riktig skrattfest! Jag är riktigt taggad, och det ska bli så himla roligt!
Missa inte det!!!

Lördag 8/5 TV4 kl. 20.05 med en kvarts paus 22.00 för Nyheter och Väder.


Missa inte det!
Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Jag tänker kolla!!!

2010-05-08 @ 17:57:32
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0