Hoppas att ni inte är allt för arga...? (a)

Välkomna till

.:MATTI-DOMSTOLEN:.
Mattias Timander är skyldig till att tappa läsare. Han har inte bloggat på väldigt länge och detta innebär tvingning till ett inlägg! (slå med klubban i bordet)

Skäms, Mattias!



Som sagt så har jag inte bloggat på länge, och det är DÅLIGT. Kevin är i Rhodos och det är också tråkigt (för mig) för då har man ingen att prata med på telefon... Fast den Mattias Timander som betalar telefonräkningen är jätteglad, skulle jag nog tro. Han sitter säkert på sitt kontor och räknar pengar och får massage och alkoholfritt mousserande jordgubbsvin... Nåja... Jag längtar efter Kevin. PUNKT. Här kommer en bra bild på Kevin som är lite redigerad. Den är fotad utanför kyrkan i Vimmerby! Enjoy...



Jag tycker den är fin! Särsklit när den har så varma och höstiga färger!
Nu tror jag att jag måste sluta för dagen, men vi hörs väl...


NEJ FÖRRESTEN!!!

Jag måste ju berätta att jag ska ha genrep ikväll! Det är en revy som vi gör för Kommunal Fackförbund som heter "The Facking Revy". Den är jätterolig! Ikväll har vi alltså genrep och sen så har vi föreställning på Lördag! Jätteroligt!

Men nu måste jag gå.
HEJHEJ!


Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Hehe... Om man tar bort vinterkläderna och byter bakrgund så är det faktiskt just så jag ser ut... För solkrämen gör mig röd i stället för brun... Vi kanske kan prata lite på skype någon gång eller så betalar vi 5 kr i minuten om vi ska prata på telefon...

2010-05-21 @ 14:52:32
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0