Jag suger på rubriker...

Redan nu så börjar blogg-blodet pulsera hårdare igen i blodet... Man blir ju beroende... Hahaha... Sitter just nu och lyssnar på Breakout med Chester Gregory. Låten kommer ifrån musikalen/filmen Hairspray. En riktigt skön låt med mycket gung och mycket blås! Lite typ gospel... Stevie Wonder... Till och med lite Black as tror jag... Men, men... allt har ett slut.. Även den låten... Men det gjorde då ingenting! För nu kom Miley och Billy Ray Cyrus's "Butterfly Fly Away"... Apropå henne! Johannes (min bror) tipsade mig om att Miley hade släppt en ny video/låt! Den heter "I Can't Be Tamed" Och är sjukt grym! Den är verkligen typisk Lady GaGa! Både videon och musiken liknar mer och mer GaGa för var sekund som går! Kolla in den!

För ****** grym!!!

Vad tycker du om "Can't be tamed" med Miley Cyrus?

Jag tycker både videon och låten är asgrym!!!

Serien Hannah Montana är också grymt bra! För er som ej sett den så handlar den ju om Miley Stewart (spelad av Miley Cyrus) som på dagarna är en vanlig flicka som går i skolan och allting. Men på kvällen sätter hon på en peruk och blir den kända och framgångsrika popsångerskan "Hannah Montana". Man får se mycket humor och kärlek! En bra serie som går på Disney Channel (varje dag tror jag...). Men som jag tror så tror jag att alla av er som läser detta sett serien någon gång. Eller har jag fel? Nåja... Det får räcka för nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0