Lovestoned!!! <3


Jag blev ganska imponerad när dessa 4 människor steg fram på scenen i Melodifestivalen och sjöng sin låt "Thursdays"... men jag kände inte direkt att det var mina idoler... Sen lyssnde jag mer och mer på dom och nu... ja, jag tror nog att jag fått ett 17:onde idolband!

Idag var PRAO:ade jag alltså lite grann på Biblioteket. DET VAR ASKUL! Vi fick:

Stämpla inbetalningskort.
Sortera ansökningar till lånekort.
Lägga in böcker i hyllor nere i magasinet.
Ha fika-rast <3.
Plocka ut Ljud-böcker som vi trodde att 70-åringar tyckte om.
Ha hand om bokningarna av datorerna.

Nu måste jag säga en jätterolig sak...

MIN BROR ALEXANDER HAR KOMMIT HEM FRÅN UMEÅ!!!

Just nu sitter jag, Alexander och Johannes i Joha's rum och surfar runt lite. Jag provar lite olika program från PC för Allas "Månadens CD". Försöker fixa in lite låtar på mobilen men det står "Found no flash video" så jag orkar inte ens bry mig att börja fixa...

Så nu ska jag nog ta och göra något annat. Inte sova. Jag är ju ledig hela veckan... Kolla Melanie's blogg för mer info... orkar inte skriva in varför. Tack för mig.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0