Nattsudda <3

Tänkte nattsudda lite eftersom jag ändå inte kan sova eller ens är någe trött... Jag sov ju i nästan 2 timmar idag och vaknade relativt sent på "morgonen". Just nu surfar jag runt lite och kollar bland annat in min favoritblogg: kulissen.blogg.se. Som (säkert många av er vet) är min bästa kompis blogg. Han uppdaterar rätt så ofta, och jag tycker i största allmänhet att det är en rejält bra blogg! Jag försöker just nu att få lite fler läsare och öka statistiken lite. Och ni kommer väl ihåg att jag älskar kommentarer, och blir mycket glad av det, så det får ni gärna göra. Glöm inte att kolla in mina underbloggar också. Dom finns i mina länkar. Nu ska jag nog kolla in lite på Facebook och se om det har hänt något nytt. Tyvärr ser det inte ut så... Någon som är taggad till Kirunafestivalen... någon som vill ha en ren... någon som tycker att dom borde prata norska oftare... nej, inget intressant. Jag kollar om det ser bättre ut på Bilddagboken. Jo, här såg det bättre ut... Rejält många kommentarer iaf, och det är ju bra XD Nu ska jag nog skriva något på Bilddagboken.
Såhär fick det bli:

"Fyyyyyyy vad jag längtar till Kirunafestivalen! Ska bli redigt kull att troligen få göra Allsång med Edith igen! Och framför allt att få se The Ark igen!"

Nej, men nu får det nog räcka för mig... Klockan är ju trots allt halv tolv, och jag tror nog att jag ska gå och lägga mig strax. Godnatt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0