Nu har jag äntligen hittat min kamera laddare och usb-kabel!!!

Hej! Jag sitter just nu och lyssnar på Robert Wells på det nya Spotify. Glömde förresten att berätta i förra inlägget att jag var och tog pricktest och blodprov i går. För er som inte vet vad pricktest är så kan jag berätta att det är ett sorts allergitest där man lägger en sorts vätska på armen och sticker hål i huden så att vätskan rinner ner i armen. Och om man sedan får en liten typ blåsa där så vet man att man att man är allergisk mot det som är i vätskan (t.ex katt). Jag är allergisk mot katt, lite hund och pyttelite björk. Det var inte så hemskt. Jag har tagit det en gång förut och då började jag att må illa och blev yr, så jag var lite scared för att gå dit, men det gick bra, och det gjorde absolut inte ont! : ) Jag vet ju att ni läsare har efterlyst lite bilder här på min blogg och då tänkte jag ge er lite bilder från konserten i kyrkan med Robert Wells och Sofia Källgren!

Här är Robert. Han är en av mina idoler!

Här är hans basist.

Här är Sofia Källgren. Visst är hon vacker!


Här är kören.


Det var allt för mig denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0