Ojdå...

Glömde helt bort att jag lovade att blogga... Men nåja. Nu är jag här iaf. Cykelutflykten gick jättebra! Vi började med att släppa ut våra fjärilar som vi har fått ta hand om sedan de var ägg i skolan på NO:n.



Även om det är omöjligt att veta vems som är vems, så känns det ändå som att detta är min! : ) Min hette Kung Hubert och han var kung över alla dom larviga larverna. Hahaha...



Igår var det Coop-dagen här i Kiruna! Edith var på plats och gick runt och minglade över hela Coop-området. Det kanske man kan märka... (jag har nämligen inte hunnit ta bort det rosa nagellacket än...) Det gick också jättebra, men det var några små ungar som var asjobbiga... höll på att försöka avslöja att jag inte var en tant på riktigt och höll på sådär... Shit vad man kan bli irriterad på sådana där små saker.



Men idag är det ju Mors Dag! : ) Jag har spelat en låt tillägnad henne som min Mors Dag-present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0