Redan tillbaka...

Glömde ju att säga en sak... Jag har börjat bygga på en fågelfrö-automat! Jag hittade delar i garaget som pappa hade fått i födelsedag för länge sedan... det var en massor av plankor som man då skulle bygga ihop till en liten fågelfrö-automat som ser ut som ett hus ungefär... Jag har ritat upp en liten ritning på hur den ser ut i Paint!

Visst ser det fint ut! Fröen sätter man i inne i huset och sedan rinner fröna ner till det svarta hålet där på ritningen. Det blir väl bra? Jag har redan gjort en av de 2 kortsidorna redan efter cirka 5 minuter, så det lär nog gå ganska fort. Sedan sätter man fast själva huset på en pinne som man sedan sticker ner i gräsmattan utomhus, och sedan är det bara att vänta tills fåglarna (förhoppningsvis) kommer dit och börjar äta!

Jag ser inga problem att ni härmar mig med detta! Idéen är helt fri att sno!
Fast det var ju egentligen inte jag som kom på det...

Hejdå igen!

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack:) haha nej röd är så tråkig färg :D

2010-05-09 @ 10:51:14
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0