Vaaalboorg!

Hej alla glada! Nu har jag äntligen bestämt mig för att blogga again... Sitter just nu i Edith-kostymen och har just sminkat på lite rynkor och smetat lite läppstift på läpparna... känns skönt att äntligen känna läppstiftet på läpparna och känna den starka damparfymen igen! Det var så länge sedan man fick agera som Edith! Ja, jag ska som säkert många inte vet underhålla på Loussabacken vid majbrasan ikväll vid kl. 5. Edith kommer att vara där och ha ett litet lotteri samt vara typ kvällens värd under Kiwis och Teaterungarnas (barnteatergrupper) föreställning.

(blogg.se har tjorvat rejält så jag har inte kunnat publicera några inlägg... men bara så att ni vet detta inlägg skrev jag i fredags (valborgsmässoafton) då..)

Jag lovar att blogga snart igen!
pz och kram!

Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Hej Mattias!

Jag vill ha en domän!

Hej då Mattias!

2010-05-06 @ 15:49:16
URL: http://kulissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0