Det är han som är Lady Tias. Mixed up like a damn smoothie... ^^ <3

Glädje, väntan på jul och allmänt småmys sprider sig hemma hos Lady Tias. Och säkert hos många andra med... Och det är ändå inte så jäkla länge kvar till jul...! Sen sist jag skrev har jag inte gjort sådär supermycket, men jag har väl repeterat på till alla mina olika projekt. Då kanske 30% av min tid gått till skola, och 30% till mina projekt samt resten till tid jag har funderat efter lite vad jag egentligen för tillfället gör... Dagen idag har varit intressant och allmänt mysig. I skolan hade vi Bild (förvånande kul) också såg vi på film. Och här hemma har jag väl inte gjort något annat än spelat Cirkus (kortspel) med vänner samt sett på Glee... Imorgon planerar jag att baka lite, städa rummet lite, göra något med mina kompisar lite samt kanske piffa upp min blogg lite, men bara kanske... Och på söndag är det skyltsöndag här i staden jag bor i... Och då ska jag och mitt lilla coola gangstagang ut på stan... Hahah... Tänkte som sagt göra om min blogg lite... (Blev så inspirerad av Bambi.blogg.se) (något fel på länkningsfunktionen...) jag tänkte ha kvar min header, men kanske pimpa den lite... Skriva Lady Tias på skylten... Lägga till några julgranskulor... Lite småtext om mig... Får väl ringa Kevin. Låter som ännu ett finfint projekt... Nåja, nu tjatar Mamma på mig, att jag borde väl runda av där... Men nästa gång vi ses ska jag bjuda er på lite flashbacks från "my past bloglife"... Så missa inte det.

Gå in på hemsidan jag slängt ihop till vårat popband ocksååå.... www.flowforwards.weebly.com
Kärlek och värme, eran;
Lady Tias ^^



Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra? :)

2010-11-26 @ 23:27:12
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Kevin Söderqvist

Jag är tyvärr upptagen med projekt hela helgen nu



Lördag - åka till Kalmar med teatergruppen

Söndag - Sjunga solo på torget

2010-11-27 @ 06:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0