Imorgon ska Lady Tias sparka ***! : )

För då är det dags för föreställning! Den handlar om en skolklass som ska göra ett julspel. Jag spelar huvudrollen; den kaxige Martin som verkar vara pessimistisk till det mesta... Ingen roll som jag är van vid, men jag får väl försöka det bästa... Måste gå och lägga mig ganska tidigt idag för att jag ska upp ganska tidigt imorgon... Men just nu sitter jag och laddar in musik i min nya MP3-spelare jag fått som premie när jag sålt Jultidningar... Laddar in lite Glee (förstås), Katy Perry, P!nk, Britney Spears, Hassle, Maggio, Ark, Cyrus, Povel Ramel och en samlingsplatta med en massa härligt...




Idag har jag varit i skolan och jobbat på med NO, SO, SV, ENG, GFERJG, GHTHKG.... Mattias, sluta, det är inte roligt... Och i klassrummet har vi bytt platser och, jag kan säga att jag faktiskt blev relativt nöjd med min plats och mina grannar... Jo, det är jag nog. Här hemma har jag sett på TV, och delat ut Jultidningar till massor av folk... Samt pluggat lite till pjäsen imorgon tillsammans med 2 kompisar. Men nu ska jag lyssna på bra musik med hög volym och läsa bra bloggar, sen ska jag nog gå på dejt med kudden...

Kärlek, eran
Lady Tias...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0