Hej!

Nu är jag här igen. Sist jag skrev talade jag om att jag skulle gå Midnattssolstigen, och att jag gillar Centerpartiet. Promenaden gick jättebra, och jag får se om jag is ladda upp bilderna... Jag vet inte... Idag ska jag vara med Kevin. (På telefonlänk alltså.) Också sen ska jag cykla ner till Giganten och köpa nytt iPhoneskydd. Mitt gamla börjar sjunga på sin sista refräng nu... (När man låser upp iPhone, flyger skyddet iväg 4 meter...) Nu sitter jag och Kevin och vänter på att Pappa ska bli kvar med sitt möte i sin lilla "stödgrupp". Han går nämligen varje lördagsmorgon till en kompis han känner, och så samtalar de livsfrågor med varann. Nu ska jag nog se ett avsnitt av SP (Superprinsen)... Nu kom pappa. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0