Härliga tider! Strååålande tider!

Hej alla. Under dessa bloggfria dagar (torsdag, fredag) så har jag varit uppe i fjällen med släkt och vänner och bara haft det trevligt. Vi har åkt ut på skoterturer samt ätit god och traditionsenlig mat. Ikväll ska jag göra min påsktårta (inlägget nedan) och jag har stora förväntningar för den! :D just nu så är jag ute i ett ställe som heter Vistasdalen och här ligger jag och solar och lyssnar på Al Fakir. Igår åkte jag på en hemsk förstoppning, och mitt tips till er alla lyder: ät aldrig för mycket blodpalt om du har på dig för tajta jeans... Och nu sitter jag och rapar och fiser och är otrevlig och sunkig i största allmänhet (magen är helt full med olika originella och spänningsfyllda gaser...) Men ja, det var väl allt jag hade att komma med idag... Nu ska jag hoppa på snöskotern och bränna lite bensin... :D Over and out från Vistasdalen. /Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0