imorgon.

Efter en tröttsam dag så känns det nu sköönt att krypa ner i en sval säng och börja fundera över morgondagen...
Jag känner mig faktiskt sugen på att lägga upp min påsklovsmåndag på följande sätt...

Vakna vid 7 och gå ut och springa. Sen havregrynsgröt och chill... Sen närmare tio så ska man nog se till att masa sig till stan och shoppa lite. Kanske ringer jag någon kompis också... kanske inte. (jag kommer att skriva sen om mina fynd. kanske... om jag gör några fynd...) Och sen ska jag hårdträna och lägga upp en plan över mellansnacket till kvällens konsert. Vid 6 är det bara att sätta sig vid flygeln och börja underhålla. Och då måste det vara inrepat och bra! Annars tror jag inte att jag får komma tillbaka...

Men det blir säkert en fin dag. I WILL uppdatera mer imorgon. BARA BLOGG.SE LADDAR UPP SIN J***A IPHONEAPP NÅGON GÅNG! SE DET SOM ETT HOT!!! AAAARRGGHH!!!
Nej, jag bara skojar.ARRGGH!!!nej, det var inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0