Jag känner mig stark, och jag gör det nu.

Idag kompade jag ju Emma Risbo på min klasskompis pappas begravning och jag måste faktiskt säga att det gick fövånadsvärt bra! Utan ett litet misslyckande! Vi spelade Sanna Nielsens Empty Room och det rullade på hur bra som helst. Just nu sitter jag vid datorn och tjockar mig med lite godis och fin musik på spotify... Här får ni en riktigt oinspirerad och tråkig bild som jag faktiskt bjuder på.

Och inte bara det, den är suddig också!

Något som däremot inte är oinspirerat det är kyrkans flygel! Det är en Steinway & Sons och den är helt sjukt härlig! Har verkligen härligt sound och bara en liten ton hörs i exakt perfekt volym! Thumbs up! Det är nog det enda jag gillar med den kristna kyrkan...


Nog för att jag spelat på mäktigare flyglar (August Förster slår allt) men den här är faktiskt riktigt bra.

Ja, det var väl allt jag hade på hjärtat.


Men jag vill också tillägna en tanke åt min klasskompis.

Jag finns här för dig, hjärtat. Kram på dig!

/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0