Jo, lyssna till sitt hjärta är nog inte så dumt...

Idag är det gigdags igen! :D Ska ju som kanske är bekant för några av er kompa Emma Risbo idag (Valborgsmässoafton) på Luossavaara under majbrasa-firandet. Tillsammans på piano och stämband ska vi framföra Starkare, Varför ska det alltid bli såhär och Energi (klicka på länkarna för att höra låtarna.) och snart ska jag väl börja fara iväg och soundchecka och repa någon sista gång innan första showen kl. 17 (andra showen kl. 19) Och ni som bor i Kiruna måste komma till Luossabacken och lyssna! Om man ska fira 1:a Maj så ska man göra det med mig på Loussavaara! Och medans jag skrivit detta så har tiden gått och nu måste jag kila.

Imorgon kommer bilderna från Mattias Timanders Påsk 2011.

Ha det jättefint!
/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0