Nu blev det kväller...? Och slutpåpåsken-er...?!

Ja, nu var det slut på påsken och därefter även lovet. Måste säga att det gick sjukt fort! Men det som jag tror gick fortast var den här dagen... Hann bara vakna, hoppa på skotern, åka ut, åka tillbaka, äta och sen var det hemresa som stod på schemat. Och den gick också hur fort som helst... Jag sov lite och sedan var man i stan. Nu hade jag inge mer energi så jag gick och la mig...?! Och nu ligger jag och lyssnar på härliga Ramelodier samt läser happypig.blogg.se sjukt fin blogg av en sjukt fin människa! <3 bilder kommer (den här gången menar jag det!) men nu ska jag faktiskt sova så att man är fint utvilad imorgon vid 6. Dessa dagar framför mig kommer att innehålla skola och manusläsning. Mycket manus då jag inte kan det så bra. Gällande skolarbetet så blir det ganska mycket matte men gällande de andra ämnena så måste jag väl fokusera på att samla ihop vad jag ska ha för min skolgång i Vimmerby. Så god... god. /Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0