Nu ska jag INTE vara lite social.

Hej på er! Nej som sagt så ska jag inte vara lite social idag utan tvärtemot raka motsatsen. Min käre bror är för tillfället i Uppsala och det betyder automatiskt att jag lånar hans dator. Och det betyder också Salem al Fakir på högsta volym och såklart lite bloggande.

Idag har jag sovit riktigt länga och jag måste säga att det inte var värt det. Nu är jag hur trött som helst, och slår vad om att jag hade varit piggare då jag hade vaknat vid 5-7-tiden...

Men vad har jag för planer för dagen då? Inga, förutom sitta vid datorn och kanske ringa min käre moster som bor i Stockholm. Det var så länge sedan vi hördes...!

Men vad ska jag göra vid datorn då? Jag behöver bloggtips! Och andra hemsidor också för den delen... Kommentera om ni har några bra bloggtips på lager! Länka till eran egen blogg...?!

Annars får det väl i värsta fall bli lite Bloggtrafik.nu (inte för att få besökare, utan för att få läsa bloggar utan att gå in på de med långa adresser... Rekkomenderas! (fan, reklam igen...)

Ha en underbar dag!
/Mattias Timander

Kommentarer
Postat av: åsa

kolla min blogg om du vill



www.teatertjejensliv.blogg.se

:P

2011-04-10 @ 13:31:00
URL: http://teatertjejensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0