Oh, Brooklyn Sun!

Hej på er alla! Bloggade inte på ett tag nu igen, men har lite mycket att göra.

Jag kan börja med att gå igenom Torsdagen:
Jag vaknade vid 05.00 och chillade lite. Sen vid 9-tiden hade jag ett möte med Kirunafestivalen, och klubbade att Edith blir i alla fall ett år till. Sen gick jag förbi banken och sen fick jag samtal om ett pianojobb jag ska göra på Måndag. Sedan gick jag och Ida, Maja och Sebastian på stan och åt på Sibban. Sen blev det lite mer brännboll på skolgården och sedan vid 16-tiden hade jag och några från teatern träff på stan och vi gick på Safari och fikade/middag. Sen vid 18 var det dags för den stora kvällen. Solidaritetsbasaren. Det är en årlig basar på våran skola där vi samlar pengar till välgörande ändamål. Och där jobbade jag 2 till 2 och 1/2 timmar i fiket och plockade undan disk och torkade bord. SJUKT KUL! Sedan umgicks jag med Moa och Agnes till 10-tiden och sen somnade jag kanske vid 12.

Åsså fredagen.
Inledde dagen med lite umhänge med Ida och Sebastian. Senare så var jag på Ripan och åt plankstek och lyssnade på min käre bror Johannes som trubadurerereradedareaderade. (eller hur man nu säger) och han skötte sig bra. Sen blev det brännboll på skolgården igen med Towa, Sanna, Felicia, Sebastian och Ronja. Jag och Sebastian (som för övrigt var sjukt trötta, när vi vaknade vid 5) hade liiiite svårt att koncentrera oss och var tvungen att ta en 2 minuers paus... Men sen blev de andra trötta på oss och gick hem. Och samtidigt när jag hade dåligt självförtroende för det så hade jag och Sebastian för mycket skratt kvar i kroppen, så det trängdes undan... Men nu så måste jag ju be om förlåtelse till er gullungar. Förlåååt!

Men, nu då?
Jo, nu njuter jag av påsklovet och ikväll kommer min bror Alexander med tåget från Umeå och det ska bli kul. Sen är det Påsk. WIIIIEEEE!!! :D:D:D:D:D Och så lyssnar jag ju på Salem al Fakir.


Reklam igen...
Måste förresten rekkomendera kokaihop.se, den hemsidan (och deras iPhoneapp) är vääääldigt bra.


Men nu får jag be om att få rekkomendera mig.
Hej på er, gulls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0