Himmelens helg skall inom en snar framtid falla in...

Nästa helg skall komma att bli himmelens helg.
Motivering: Jag och Johannes ska till Umeå och hälsa på Alexander samt på Söndag se på Klungan's show. Och som uträknat så kommer jag även få beskedet från Astrid Lindgrens Värld (om jag fått jobb, och i sådana fall som vad). Ska bli jätteroligt att få träffa Alexander igen! Och ska bli spännande att se vad jag får för besked av ALV och jätte, jätteroligt att få se Klungan! Sett fram emot alla tre mycket länge nu, och nu är det faktiskt inte länge kvar... En vecka ungefär och den kommer nog förhoppningsvis bara att susa förbi!



Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och har just gjort en ny spellista med mina favoritlåtar. Några av mina favoriter just nu är:

1. Hello                                   -     Martin Solveig
2. Born this Way                      -     Lady GaGa
3. Dum av dig (instrumental)    -     Daniel Adams Ray
4. Jag kommer (instrumental)   -     Veronica Maggio
5. Dancing on my own/Från      -     Robyn, Oskar Linnros (Patrik Berger MashUp)
    och med du
Dessa är de låtar som jag lyssnar mest på just nu. (Jag gillar instrumentala låtar!) Nr. 5 på listan är lite speciell. Den innehåler musiken från Oskar Linnros Från och med du och sången och texten från Robyn's Dancing on my Own (de 2 låtarna är jädra lika! Lyssna på den!
Men nu blir det Solsidan! By the way så är det Ove Sundberg's namnsdag, får se om de driver något om det... Tror inte det, men det är ju möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0