Lalala...! ^^

Musik är bra. Bra musik är bra. Bra musik som är bra är bra. Musik är som grönsaker. Bra musik är som bra grönsaker. Grönsaker är bra. Det är musik också. Bra musik.

Jag ser det gula skenet från det som kallas solen
det lyser mot snön som sakta smälter, flinga för flinga
ljuset sprider sig in genom fönsterrutan.
Jag äter ett gelehjärta, och känner mig kär
kär i livet, high on life
Men det är lungt, det går snart över.

/Mattias Timander ^^

Suttit och ätit gelehjärtan mest hela dagen... Men man ska äta mycket gott på alla hjärtans dag, säger vi som. ^^
Jag vill i alla fall ge ett gelehjärta till de här underbara människorna


Till alla er andra också såklart,
Ha en hjärtlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0